sobota, 24 maja 2014

BEST DAY!


♥hej♥
Dzisiaj jak Wam wczoraj pisałam pojechałam do Oliwii na działkę.
Dzień od rana zapowiadała się świetnie. 
Jak przyjechałyśmy Oliwia po oprowadzała mnie po działkach.
Wpadałam na pomysł,żeby z stokrotek zrobić wianki. 
Bo zebraniu zabrałyśmy się do pracy.
Oliwii oczywiście zajęła się plecieniem bo ja jestem totalnym beztalenciem :D
Miałyśmy bardzo ambitny plan na resztę dnia,ale pogoda pokrzyżowała plany.
Miałyśmy iść na sesje,ale niestety przyszła burza i zdjęcia musiałyśmy porobić  w domku,.
No i resztę  dnia spędziłyśmy leniuchując,leżałyśmy,słuchałyśmy muzyki,tańczyłyśmy.
No i niestety ok godziny 17 przyszedł czas wyjazdu.
Powiem Wam,że bardzo szybko zleciała mi sobota. 
Oczywiście dzień zaliczam do udanych!
Taki krótki post dzisiaj.
Zostawiam Was z porcją zdjęć.









2 komentarze:

  1. Matko dałaś to moje zdjęcie z jęzorem xDD Ono jest okropne ;c Jeżeli za tydzień będzie ładna pogoda to powtórka z rozrywki ? ;D Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń