niedziela, 15 czerwca 2014

90 % SUMMER

♥hej♥ 
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami.
Dużo z Nas przypominało sobie o ocenach i średniej na koniec roku. 
Jedną z tych osób jestem ja.
Chociaż nie poprawiałam dużo przedmiotów, jednak były to tematy z początku drugiego semestru,więc tak jakbym uczyłabym się tego wszystkiego od nowa. 

Ale na szczęście wszystko zaliczyłam i mam już spokój.
A co do moich planów wakacyjnych to hmm... 
Prawdopodobnie 7 lipca lecę do Anglii,chodź cały czas czekam na mój dowód tymczasowy.Mój stary paszport jest już nieważny..
Więc zapowiada się,że cały lipiec i kawałek sierpnia spędzę tam. 
A resztę wakacji będę się cieszyć z moją przyjaciółką.
Oczywiście na blogu pojawi się dużo zdjęć,ponieważ będę chciała udokumentować te wakacje w jak największym stopniu. 
Mam w planach kilka postów,więc cierpliwie wyczekujcie. 
A Wy jakie macie plany wakacyjne?
Walczyliście o wyższe oceny tak jak ja? 
PISZCIE W KOMENTARZACH! 





2 komentarze:

  1. Hmm, moje plany na wakacje są troszkę podobne do Twoich ;D Zapewne w lipcu będę chodziła w jakieś ciche miejsca i czytała książki i pojadę do babci ;3 Zapraszam do siebie :)

    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń