sobota, 10 maja 2014

#100HAPPYDAYS


♥hej♥
Na instagramie jednej z vlogerek zauważyłam akcję #100happydays.
Zaciekawiona poszperałam o tej akcji w internecie i się do niej przyłączyłam. 
Ideą jest, aby w naszym codziennym życiu znaleźć po prostu szczęście. Może być to ładny widok, spotkanie z przyjacielem..
Mam nadzieje,że przez kolejne 100 dni znajdę szczęście.
Zdjęcia możecie wstawiać gdzie kolwiek. Na facebooka,instagrama,twittera,tumblra.
Pamiętajcie aby dodać hasztag 
#100happydays 
Zapraszam Was na stronę: http://www.100happydays.com/pl/ gdzie znajdziecie więcej informacji na temat tej akcji. 


A wy? Bierzecie udział w tej akcji,czy może dopiero przyjmiecie wyzwanie? 

3 komentarze:

  1. Ja chyba nie będę brała udziału w tej akcji, wolę sama cieszyć się moim szczęściem :) Pozdrawiam gorąco ♥
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie biorę udziału w akcji :D jakoś nie mam ochoty <3
    Obserwujemy? Zacznij i napisz u mnie na blogu a także to zrobie ;3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń