czwartek, 8 maja 2014

Naturalne piękno. (Jak onie dbać?)

♥hej♥
Dzisiaj mam dla Was taki inny post.
Mianowicie. Temat dzisiejszej notatki to naturalne piękno.
Każda dziewczyna wygląd ślicznie bez makijażu,ale nie każda z nas jest taką "szczęściarą" i nie posiada IDEALNEJ cery.
Jak to mówią,bez pracy nie ma kołaczy,więc żeby mieć ładną cerę musimy ją pielęgnować.
Powiem Wam,że jeszcze kilka miesięcy temu nie odważyłabym się iść na miasto, NAWET DO SZKOŁY bez chociażby jakiegoś kremu bb.
Teraz kiedy moja cera jest już w dobrej kondycji ( jestem nad na kuracji przeciw trądzikowej o której napisze Wam osobny post) staram się o nią dbać.
Przedstawię Wam kilka produktów którymi JA pielęgnuję swoją twarz.
Nie są one jakieś wymyślne,są to podstawowe kosmetyki to twarzy,ale tylko przy regularnym stosowaniu dają efekty.

Tonik jest u mnie numerem 1 w pielęgnacji twarzy.
Tonik ogórkowy - Ziaja  


Na drugim miejscu obowiązkowo żel do mycia twarzy. Ten jest bardzo fajny,ponieważ pobudza twarz no i przede wszystkim pięknie pachnie
Czysta skóra - Garnier

Na trzecim miejscu oczywiście nawilżenie naszej twarzy.
Hydra Adapt - Garnier
Lipoemulsja Hipoalergiczna - Atopra
PRZY ZAKUPIE KREMÓW PATRZCIE NA KTÓRYM MIEJSCU W SKŁADZIE ZNAJDUJĘ SIĘ PARAFINA. IM DALEJ W SKŁADZIE TYM LEPIEJ DLA NASZEJ SKÓRY.!! 



Na czwartym miejscu oczywiście coś co pomoże nam zneutralizować naszych nie proszonych gości. Ja staram się tego produktu używać jak najrzadziej. :D 



A wy jakich produktów używacie do swojej pielęgnacji? 

2 komentarze:

  1. Oo, jeśli chodzi o Ziaję to nie zawiódł mnie jeszcze ani jeden produkt. c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie Ziaja też nie zwiodła ;) Bardzo ciekawy post :)
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń