piątek, 2 maja 2014

Jakby tu zacząć....?

♥ hej ♥
Szczerze powiem,że nie wiem jak mam zacząć tego posta.. 
Mam na imię Dominika i od dzisiaj dołączyłam do grona blogerów. Prowadziłam już kiedyś bloga z przyjaciółkami oraz sama,więc ten świat nie jestem mi w pełni obcy.. 
Dlaczego założyłam tego bloga? 
Założyłam go dlatego,że gdzieś tam we mnie siedzi ta pasja do blogowania,mody oraz fotografii. Chce,żeby te miejsce było odskocznią od szarej rzeczywistości. 
Jaka będzie tematyka bloga? 
Blog głównie będzie o wszystkim. Trochę mody,kosmetyków,przepisów( oczywiście już przetestowanych przeze mnie :D ),muzyki,codziennego życia oraz ZDJĘĆ! Mogę Wam obiecać,że zdjęć tutaj nie zabraknie :)
Jak będą dodawane posty?
Posty będę się starała dodawać regularnie i każdy o innej tematyce,żeby nie było monotonnie.

  Myślę,że zostaniecie tu na dłużej. Oczywiście komentarze mile widziane bo to motywacja do dalszego działanie. 
Mam nadzieje,że wyświetlenia będą rosnąć z każdym dniem. 
A teraz zostawiam Wam kilka zdjęć moich oraz mojego autorstwa. 








23 komentarze:

  1. fajne fotki :3
    powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i zaobserwowałam :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu!
    Obserwuj za obserwuj?

    http://pasteloweinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog i post :)
    obserwacja za obserwacje?
    jeśli tak to zacznij i daj znać ;)
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wielu sukcesów! ;))
    Świetne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie jeżeli spodoba Ci się - zaobserwuj: muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia Tosiu ;*
    Będę często u zaglądać ;D
    http://meadnmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że ktoś dziś założył bloga tak jak ja.
    Życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu.
    http://kolasabloguje0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Również życzę powodzenia i wytrwałości. :)

      Usuń
  8. Powodzenia! :))

    desi-deesi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, już mi się podoba Twój blog i dodaję się do obserwatorów! :)
    Zyczę również powodzenia w blogowaniu. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy wstęp więc zaczynam obserwować :)

    Zapraszam do mnie :D
    hyacinthandclara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń