sobota, 17 maja 2014

YES,YOU CAN!


♥hej♥
Lato zbliża się WIEEELKIMI krokami,chyba każda z Nas chciała by wyglądać atrakcyjnie na plaży,nieprawda?
No więc właśnie.
Ja od większego czasu ćwiczyłam w domu,no nie powiem przez pewien czas trzymałam się grafiku ćwiczeń,ale ćwiczenia w domu,bez jakiej kolwiek motywacji kończą się odstawieniem ćwiczeń na drugi plan.
Postanowiłam zacząć biegać. Moja cała rodzina biega,więc chyba w końcu czas na mnie..?
Założyłam sobie,że nie będzie to zapał na tak zwane "5 minut".
Pomagają mi w motywacji różne obrazki i wyzwania,ale chyba najlepszą motywacją jest lustro i nasze ciało,które po intensywnym treningom będzie PERFEKCYJNE.
Najtrudniej jest wpaść w ten regularny cykl treningów,a potem jaki kolwiek wysiłek fizyczny będzie po prostu sprawiał nam ogromną przyjemność,a treningi będą naturalną codziennością tak jak chodzenia do szkoły,pracy.
Zostawiam Was z inspiracjami,abyście nabrały motywacji do dalszego działania.
ŁĄCZMY SIĘ!



A wy?
Ćwiczycie coś?
Ten post pomógł Was zmotywować do ćwiczeń? 

2 komentarze:

  1. Ja w domu ćwiczę, a od paru dni biegam :) Pozdrawiam cieplutko ♥
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nie lubię zdrowego trybu życia. ;_;

    OdpowiedzUsuń