sobota, 3 maja 2014

Good weather !




hej♥
 W końcu od kilku dni wyszło słoneczko,a niebo zrobiło się niebieskie. 
Chociaż 2 ostatnie dni majówki będą słoneczne.
Zastanawiam się jaka była pogoda w innych częściach Polski.. (?) 
Do południa wybrałam się z rodzicami do Myślęcinka.
Powiem Wam,że dużo osób jeździło na rolkach,aż miałam ochotę ściągnąć buty i ukraść komuś te roli aby pojeździć,ale z drugiej strony po ostatnim wypadzie na rolki z moją przyjaciółką doszłam do wniosku,że jednak byłby to zły pomysł.
Oczywiście byłby to stracony wyjazd gdybym nie robiła zdjęć.

Teraz siedzę sobie i zastanawiam się czy nie oglądnąć jakiegoś fajnego filmu,albo poleżeć... Muszę jakoś zagospodarować swój czas do godziny 18,aż Oliwia przyjedzie z działki i pójdziemy na wieczorny spacer.

Zbiegając od tematu.
Chciałabym Wam BARDZO,ALE TO BARDZO podziękować za komentarze z wczorajszego postu oraz za obserwacje. Jest do wielka motywacja do dalszego pisania.
Utworzyłam również etykiety dzięki którym będziecie mogli znaleźć
szybko dany post.
Etykiety będą pogrupowane na 4 części.
* Stroje dnia,haul ect.- szukajcie pod etykietą FASHION
* kosmetyki,pielęgnacja- etykieta COSMETICS 
* Codzienne posty np. dzisiejszy post - znajdziecie pod etykietą LIFESTYLE 
* Tagi,przepisy- etykieta INNE 
Myślę,że jest to ułatwienie dla Was oraz dla mnie. 



| kurtka- Takko| apaszka - Primark| kapelusz- nn | okulary - biedronka | spodnie - nn | torebka - New Yorker | buty - Converse | 





Zapraszam Was na mojego facebooka,instagrama,aska oraz tumblra. 
Wszystko znajdziecie po prawej stronie w ikonkach społecznościowych. 

Jaka u Was jest pogoda na majówkę?
 
Na te pytania odpowiedzcie w komentarzach. :)

10 komentarzy:

  1. Słodki piesek i ładne zdjecia :)
    Zapraszam do mnie http://olyyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia ;) u mnie pogoda 1 i 2 była cudowna a dziś tak szaro buro trochę ;c
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji ;>
    cassieeeeeeeeeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Akurat udało mi się go tak ładnie ująć :)

      Usuń
  4. śliczny piesek :)
    u mnie szaro-buro, nieciekawie, pada deszcz :(

    http://polishtagteam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O mój Czesio ♥ + śliczne zdjęcia :) Pozdrawiam gorąco ♥
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie pogoda masakryczna, jeden dzień tylko był ładny a reszta do kitu ! :( szkoda, w końcu majówka i fajnie by się spędziło czas.
    obserwuje, mam nadzieję że się odwdzięczysz bo każdy czytelnik to dla mnie motywacja do dalszego pisania (a dopiero zaczynam z blogowaniem)
    pozdrawiam, x1307.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń