sobota, 28 czerwca 2014

HOLIDAYS! -(Holiday plans)


Witam Was bardzo gorąco w ten ponury dzień.! 
Już wczoraj OFICJALNIE zaczęliśmy WAKACJE!
Już nie mogłam się doczekać zakończenia roku,chodź zrobiłam sobie wakacje dwa dni wcześniej. 
Na razie pogoda nie jest charakterystyczna dla wolności przez 2 miesiące,ale mam nadzieje że z czasem się to ziemni. 
W tym poście chciałabym powiedzieć o moich planach wakacyjnych,chodź nie są one jakieś wspaniałe.

 9 lipca wyjeżdżam na miesiąc do Anglii. I to tak naprawdę tyle jeżeli chodzi o jakieś zaplanowane wyjazdy. 
Resztę wakacji będzie to spontan,nie lubię sobie dużo rzeczy planować bo zazwyczaj z tego wszystkiego zostaje nic.
Jeżeli chodzi o pojawianie się postów w czasie mojej nieobecności w Polsce,to rozmawiałam z Oliwią ( moją przyjaciółką),że post będę pisała na gg ( bo dzięki temu będziemy miały kontakt ze sobą),zdjęcia również będę wysyłała w ten sposób,a Oliwia będzie po prostu to tylko wklejała na bloggera. Według mnie jest to bardzo dobre rozwiązanie,ponieważ nie zapuszczę blog,czego oczywiście nie mam zamiaru robić. 
Mam zamiar jeszcze dodać dwa posty dotyczące całego zamieszania związanego z pakowaniem. 
Myślę,że zrobię taką serie z wakacji,chodź jeszcze nie wiem jak będzie ona się nazywała. I podczas tej serii będzie wszystko dotyczące pakowania,to co zabieram,jakieś zdjęcia z Anglii etc. 
To był takie bardziej informacyjny post. Mam nadzieje,że wytrwaliście do końca :D
Już na dniach pojawi się nowy post,którego raczej tutaj nie było,więc wyczekujcie.
WSZYSTKIM ŻYCZĘ BEZPIECZNYCH I NIE ZAPOMNIANYCH WAKACJI! 




A wy jakie macie plany na wakacje?

2 komentarze:

  1. Moje plany na Wakacje nie są zbyt ambitne, gdyż trochę pobędę w mieście, trochę pojeżdżę po rodzinie, a potem to już całkowity spontan :D
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń