wtorek, 24 czerwca 2014

TMI TAG (too mach information) cz. II

Tak jak obiecałam. 
Dzisiaj II część taguu!
Zapraszam!

26. Powód dla którego dołączyłaś do BLOGSPOT?

Chęć zrobienia czegoś nowego :)
27. Czego sie boisz ? 

Pająków,biedronek ( wiem to zabawne xd) oraz wszystkich owadów

28. Kiedy ostatnio płakałaś ?

Hmm.. Nie pamiętam. Częściej się uśmiecham,niż płacze.

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś że kogoś kochasz ? 

Wczoraj

31. Ostatnia przeczytana książka ?

Dotyk Crosa (POLECAAM!)

32. Książka, którą aktualnie czytasz?

Jak na razie żadną

33. Co ostatnio oglądałaś ?

Filmiki na yt

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ?

Moja przyjaciółka

35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś SMS'a ?

Wspaaniałe,najlepsza przyjaciółka pod słońcem! :*

36. Ulubiona potrawa ? 

Tarta 

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?

Stany Zjednoczone

38 Ostatnie miejsce w którym byłaś ?

Biedronka 

39. Czy ktoś Ci się teraz podoba ?

Chyba taak xd

40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś ?

Mamę jak przyszłam ze szkoly :D 

41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził ?

Nie pamiętam 

42. Ulubiony smak słodki ?

Żelki

43. Na jakich instrumentach grasz ?

Na instrumencie żadnym,ale gram na nerwach :D 

44. Ulubiona część biżuterii ?

Zegarek 

45. Ostatni uprawiany sport ?

Brzuszki 

46. Jaka piosenkę ostatnio spiewałaś ?

Iggy Azalea - Fancy 

47. Ulubiony teks na podryw ?

Nie mam :D

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?

-

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?

Z przyjaciółką

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ?

WSZYSTKIE OSOBY,KTÓRE CZYTAJĄ TEN TAAG! 


DZIĘKUJĘ,ŻE DOTRWALIŚCIE DO KOŃCA!

DO ZOBACZENIA JUŻ ZA KILKA DNI! 

BUZIAKI!


1 komentarz:

  1. Świetny post! :D
    Ja też ostatnio śpiewałam Fancy, nie mogło mi to wyjść z głowy hahah

    OdpowiedzUsuń