niedziela, 22 czerwca 2014

TMI tag-(too mach information) cz. I

Hii! ♥
Dzisiaj troszkę inny,nie typowy post jak zawsze. 
Przygotowałam dla Was tag too mach information. Tłumacząc na język polski "za dużo informacji". Odpowiem Wam na 50 bezsensownych pytań z tym,że podzielę ten post na dwie części. 
Oglądałam ten tag na Youtubie,bardzo mi się spodobał,więc stwierdziłam,że zrobię go,ale w formie pisemnej. 
Nie będę już dłużej przedłużać.
ZACZYNAMY TAG!

1.Co masz na sobie ?

Obecnie mam piżamę :D

2.Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ?

Tak na poważnie,nie byłam

3.. Czy kiedykolwiek miałaś 'straszne zerwanie' ?

Nie

4. Ile masz wzrostu ?

161 cm,ostatnio się mierzyłam

5.Ile ważysz ?

Niestety waga takiej liczby nie pokazuje :D

6.Jakieś tatuaże ?

Obecnie nie,ale w przyszłości owszem

7.Jakiś piercing ?

Dziurki w uchu tylko.

8.OTP?(one true pairing)*czyli jakaś ulubiona para filmowa/telewizyjna itp.*

Filmowa: María Valverde i Mario Casas z filmu " 3 mety nad niebem"

9.Ulubiony program (serial) ?

Była to Wawa non stop,kuchenne rewolucje,master chef,piekielna kuchania oraz wszystkie seriale,które lecą na TVN :D

10.Coś, czego Ci brakuje ?

Zdecydowanie odpoczynku

12. Ulubione zespoły ?

One direction :)

13. Ulubiona piosenka ?

Mam dużo ulubionych piosenek,chodź ta mi utkwiła w głowie.

https://www.youtube.com/watch?v=K5KAc5CoCuk

Ile masz lat ?

Skończone 14

15. Znak zodiaku ?

Ryba

16. Czego szukasz u partnera ?

Hmm...Aby miał poczucie humoru.

17. Ulubiony cytat ?

Nie mam ulubionego

18. Ulubiony aktor ?

Brad Pitt

19. Ulubiony kolor ?

Biały,czarny,pastelowe i ciepłe kolory
20. Głośna muzyka czy cicha ?


Zdecydowanie głośna

21. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna ?

Do łóżka

22. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?

Max 15 minut

23. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?

O jejku bardzo długo ok 40 minut. ( tak wiem długo :D ) 23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce ?

Aż wstyd się przyznać,ale tak :D

25: TURN ON - Co Cię kręci/Co Ci się podoba u chłopców?

Poczucie humoru,styl,to że mają swoje zadanie, opiekuńczość,troska.. Hmm nic innego jak na ten moment nie przychodzi mi do głowy.

26.TURN OFF - Co Ci się nie podoba u chłopców?

Nie podoba mi się kiedy kozaczą,nie dbają o siebie,zarozumiałość
To byłoby koniec I części tego tagu. Mam nadzieje,że przypadła Wam do gustu ta forma postu. A już na dniach II część! 

1 komentarz: